Kryssning! :D

Oj här har man inte varit bra med uppdatering av bloggen! :D haha har helt enkelt inte haft tid eller lust att skriva något här, men nu fick jag ett sånt ryck att jag var tvungen att göra det!

Allt är bra med mig, livet rullar på som det ska. Jobbar som en tok, har börjat ta tag i träningen igen och så umgås jag med mina underbara vänner! :D Så ser alexandras liv ut för tillfället inte allt för glassigt!

Imorgon ska jag och tjejerna dra på kryssning och få båten att gunga! :D Blev bjuden av molle och nakita eftersom att jag fyllde år så det var en av dom fina presenterna dom gav mig! Mycket uppskattat :)

Nu ska jag käka lite mat sen tvätta och sen vila så att jag är pigg imorgon så att jag orkar med en hel natt! :D haha

Ha det så bra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0