Torsdag!

Idag började min dag med att klockan ringde kvart över fem och då var det bara att stiga upp tyvärr eftersom att jag började jobba klockan sex. :/ när jag kom till busshållsplatsen för att vänta på bussen så kom cizzi på jobbet och plockade upp mig :) det var mycket uppskattat! Dagen gick jätte fort idag faktiskt. Slutade vid tre, då åkte jag till körskolan, tänkte att jag skulle göra två prov idag, men självklart var det stängt pga sjukdom, så det var bara att pallra sig vidare hemåt.
Träffade mamma en snabbis också, kul att träffa henne lite eftersom att vi inte ses så ofta nu när jag har flyttat.

När jag väl kom hem så började jag storstäda hela lägenheten och fixa med alla nya saker som jag köpte på ikea :) Är inte helt klar än, men vilken skillnad det blev. Nu är lägenheten mycket mysig :)

Idag fyller min pulla elin 20 år :D wihooo! Grattis sötnos, jag har världens sjukaste och roligaste present till henne! ;) sjuk som jag är. hahah
Så på lördag blir det till att fira henne, först hemma hos henne sen bär det av till rilles! :)

Imorgon börjar jag sex igen, men slutar som tur är klockan 12 :D blir lite plugg då till körkortet sen ska jag möta upp molle och linn för att fixa lite privata saker ;)

Nej nu ska jag ta mig ett bad och tända massa ljus och sen blir det sängen :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0