Tomas Brolin,träning och middag med mamma!

Äntligen är jag ledig, och det är så skönt! :) Stängde igår, så jag var inte hemma förns halv elva ungefär. Hyrde en film, green zone, den var riktigt bra :) spännande genom hela filmen, även om jag var lite distraherad :D haha
Igår när jag stod i spelet så kom Tomas brolin och handlade i min kassa, lite stolt är man allt. Som sagt så är det ju inte varje dag just Tomas Brolin handlar i ens kassa! ;) haha 

Nu om ett tag ska jag ut och gå en timme :) sen vid tre kommer mamma och hämtar mig så åker vi hem till henne ute i örsundsbro. Stannar över natten och åker med henne till jobbet imorgon, börjar vid 07:55-17:00. På lördag så blir det ett besök till enköping för att köra lite bil med pappa nu innan uppkörning och allt sånt, pluggandet går mycket bra nu. Har bara fem prov kvar sen förhoppningsvis så bokar dom uppkörning och provet åt mig :)

Nej nu ska jag sätta på mig mina träningskläder och bege mig ut :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0