Fredag!

Och så var det fredag igen, veckorna bara susar förbi! Samma sak idag klockan ringde klockan fem, bara att kliva upp för att sedan springa till bussen. Väl framme på jobbet så började jag med att slänga allt bröd och skit. Sen blev det dags för bakning. Gjorde min första egna tårta idag, den blev super fin :D Så nu står den framme i kyldisken så det är bara för er att springa och köpa den ;) haha
Slutade vid tolv idag och det var mycket skönt kan jag säga!

Imorgon börjar jag halv tolv och slutar vid fem. Efter det är det bara att skynda sig hem och börja fixa sig inför kvällen. Blir firande för elin som fyllde tjugo igår! :) Blir förfest hemma hos henne och sen bär det av till rilles!

På söndag är jag ledig så då kan jag äntligen sova ut! :D fast det beror ju på hur man sover på natten iförsig :P
haha!

Nej nu ska jag ta och sova en stund sen ska jag börja laga mat :) tyvärr bara till mig själv, det är aldrig roligt, men men, man måste ju äta ;)

Skriver sen, puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0