Dagen innan ledighet!

Vaknade nyss, ska plugga lite körkort tänkte jag :) Sen ska jag duscha och efter det blir det jobb. Börjar vid två så jag får väl gå härifrån vid halv två eller något sånt! Slutar vid kvart över tio, så det finns ju inte så mycket att göra när man kommer hem. Kanske kolla någon film och vara uppe hela natten eftersom att jag är ledig imorgon :) enda dagen! haha Så imorgon blir det massa pluggande, träning och städning, det är det som finns på schemat imorgon, och så kanske jag ska träffa min underbara molle! :)

Jobbar i spelet idag, har inte varit där på ett tag så det ska bli jätte kul att jobba där idag :D jobbar ju med jörgen, roligaste människan! haha

Nej nu ska jag äta frukost och sen duscha :)

Puss och kramm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0