Underbara väder!

Vilket väder det är ute alltså helt sjukt varmt! :) Igår var vi i södertälje och träffade våra underbara koskillar, hade mycket trevligt, lite dricka lite ölspel och lite dans! Vaknade upp imorse vid halv tio i hyffsat bra tillstånd! :) Fixade oss lite och gick sedan ner på stan och köpte med oss mat och gick och satte oss vid vattnet, satt där i det underbara vädret och solade och bara njöt! :)
Tog sedan tåget hem, då kände man sig ganska sliten men nu är man på topp igen, ska snart börja fylla vinglasen till max och sen blir det utgång på rilles :) Mycket nice!

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig, men min kära kollega skulle på en dejt så självklart ställer man upp! :) Men börjar inte förns sex så det är lugna puckar! :)

Har nyss duschat och ska snart bege oss till mig där förfesten hålls!

Nej nu måste jag skynda mig! Ha en underbar kväll tillsammans :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0