Tacokväll!

Så var det fredag igen som vanligt känns det som. Idag fick jag äntligen sova ut, vaknade vid halv tolv ringde Molle och vi bestämde oss för att leka, så det var bara att klä på sig och börja pallra sig till henne :) Tog med jobbkläderna eftersom att jag började halv 4 så det kändes lika bra att ta med allt och göra sig iordning där! Lagade lite mat gjorde vi och bara var, mycket skönt! Gick sedan till jobbet och jobbade mina 4 underbara timmar, var en riktig rolig dag idag faktiskt :) Alltid kul när man jobbar med Jörgen :) Han är så sööööt och mycket mycket rolig!

När klockan närmade sig halv åtta var det bara till att byta om och sen handla lite för min saknade tacokväll, som jag tyvärr spenderade alldeles själv! Men men det gick bra ändå, slände mig i soffan och kollade på talang!

Imorgon öppnar jag på jobbet och sen slutar jag klockan 3. På kvällen ska jag förmodligen till molle och kolla på film och mysa! :)

Nej nu ska jag duscha sen soooova! :D

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0