Solat hela dagen lång! :)

Fin fint väder här i lilla bålsta! :) Har legat och solat hela dagen och färg har man fått så det känns mycket bra! :) Ikväll ska jag spela tennis med syster min, lite skönt med varierande träning! Har också varit ute och gått idag så då blir det dubbelt upp! Duktiga jag :) haha Men innan tennisen ska jag eller rättare sagt MÅSTE jag plugga till mitt äckliga körkort! Har så lite kvar men ändå känns det som att jag precis har börjat! Usch det är frustrerande! men men.

Imorgon väntas det jobb 07:55-17:00 efter det bär det av in till sthlm på fridas studentskiva :) Så det blir bara till att hem och fixa sig och sen ta pendeln in, funderar på att vara nykter! :) Får se om dom tankarna vänds! Haha

Nej nu kan jag inte skirva mer, nu måste jag pluggiplugga! :) wish med luck!

Juste, här kommer lite bilder fån vår kosreunion :)

Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0