Sjuk!

Nämen gissa vem som är sjuk? Chockerande va? :D eller inte...blir så sjukt less på detta. Har varit frisk nu ett bra tag och nu självklart när jag ska jobba så blir man sjuk. Mådde bra igår kväll var bara lite förkyld, men imorse när klockan ringde så mådde jag piss alltså, jag kom inte ens upp ur sängen. Hade ont precis överallt, hals, öron, huvud, ben ja hela kroppen trodde för ett tag att jag skulle dö! Började böla som en liten 11 årig tjej, och så fick jag dåligt samvete för jobbet också eftersom att jag började klockan 8, men det löste sig :) Ska vara hemma imorgon också och försöka vila upp mig till helgens jobb :)

Är inte det minsta hungrig heller, jag har käkat en macka lite youghurt och drukit kaffe och jag är inte alls hungrig. Men min bästa pappa kom hem med glass för min hals, stort plus till pappsen! :)

Pluggade en massa körkort igår och först gick det skitdåligt men sen började jag lära mig mer och mer, very good!

Nej nu ska jag äta glass och kolla på the biggest loser! haha bra kombination :D smaaaal man känner sig! Men när jag blir frisk så börjar hårdträningen :D

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0