Rolig dag!

Och så var det måndag igen, började klockan sex imorse och gissa vad? jag försov mig, men hann som tur var med bussen så jag kom i tid! Hade inventering från sex till nio sen jobbade jag från nio till halv 1 skön dag! Hem och solade på balkongen och käkade lite. Kom till pappa idag städade hela lägenheten, sen träffade jag malin och linn ute, satt bara och pratade massa skit! :) Kom hem för ett tag sen och nu ska jag snart sova, ska upp tidigt imorgon igen! Lovely, fast slutar klockan ett så när jag kommer hem ska jag ut och P-walka i en timme! :)

Har haft en mycket bra helg också! Eller det blir vad man gör det till! haha :D I helgen blir det lugnt jobbar hela helgen så då blir det väl kanske lite mys med tjejerna :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommer lite bilder från valborgs helgen här också! :)

Puss och godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0