Jobb, träning och nytt boende!

Upp tidigt imorse med, började vid kvart i åtta så klockan ringde fem i sju! Var grymt trött när klockan ringde men men, var bara till att kliva upp! Men det var rätt lugnt på jobbet, slutade vid ett åkte hem till mamma och pluggade lite körkort. Åkte sedan och kollade på min nya lägenhet med mamma :) Den är så fin och jätte mysig! Tror att jag kommer stortrivas där! Så den 1 juli eller tidigare så kan jag flytta in :)

Var hemma vid halv sju, käkade lite mat sen satte jag på mig träningskläderna och fixade musik sen var det bara att bege sig ut för att powerwalka! Så skönt var det, efter halv vägen så började jag springa, och jag sprang hela vägen hem utan att stanna, var väl typ 5 år sen jag sprang sist, haha men det sitter tydligen i! Så jag var ute i sammanslagt 1 timme :) Så nu gäller det att jag håller i dethär så att man inte behöver skämmas i sommar! haha

Imorgon är jag ledig, då kanske jag ska till enköping med Malin och träffa mia och elsa! :D Men får se om molle mår bra imorgon, för hon kände sig lite krasslig imorse! Men vi håller både tår och tummar för henne.

Nej nu ska jag kolla på desperate housewifes sen blir det duschen och sen efter det blir det läggdags!

Natti natti mina vänner! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0