Glad men ändå inte!

Så var valborg över igen, men kul hade vi kan jag lova! Dagen började med uppsala, världens drag var det där sen träffade vi alla underbara människor från enköping, usch vad jag har saknat dom! Så det var jätte kul att umgås med dom igen, vi åkte samma buss hem men vi skulle hoppa av i skolsta och fortsätta hem till bålsta, men vi missade visst hållplatsen! haha så vi blev kvar i enköping så gick vi till Jocke och fortsatte festandet där, senare kom Malin dit också, riktigt trevlig kväll. Vid halv ett tiden gick vi till joar, sen blev det torggrillen och sen hemgång! Mycket roligt folk finns det i enköping! :D haha

Ikväll blir det lite grillning hemma hos mig och sen blir det utgång igen :) här håller man igång!

Kan också meddela att jag har fått lägenhet, flyttar in den 1 juli :) ska bli såååå skönt! Nu leker livet mina vänner! ;)

Nej nu har jag inte tid med dethär längre!

Hoppas att ni hade en bra valborg och att ni får ha en fortsatt trevlig helg :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0