Ge mig en ipren och bandage!

Hej och förlåt mina vänner för att jag inte har uppdaterat, har inte haft någon dator tillgänglig och har helt enkelt haft tid :)

Har ändå inte varit någon händelserik vecka eftersom att jag har legat sjuk! är äntligen frisk nu :D

Igår var jag på gammelmormors begravning, usch inte kul! men det var väldigt fint i kyrkan och det kändes bra att ta farväl en sista gång!

Efter det åkte jag hem till molle i enköping, där började drickandet och sen kom det några män från västerås som vi förade med :) efter ett tag kom lisa också, sen tog vi taxa ner till joar och där började festen, var väldigt kul igår! :D Ramlade in i scenen och har nu åstadkommit en bula
i huvudet! Grattis alexandra :)


Nu ligger vi döda hemma hos mia och dör typ, men ska snart börja tagga om för det blir förmodligen rilles ikväll, ska inte dricka så mycket ikväll :)


Nej en p-nap på dethär! :)


Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0