En mycket händelserik dag :)

Blev väckt idag utav att molle skickade sms vid tio, kände att jag villa sova längre men jag skippade det och gick upp istället, gjorde mig i ordning sen kom molle och hämtade mig och bilen gick idag till Enköping :) Där träffade vi molles syster och världens finsate Elsa, sötare bebis får man leta efter! Gick och beställde en sallad som vi tog med oss hem, efter det gick vi ner på torget och fikade lite :) Sen tvättade vi bilen och började bege oss hemåt, ingen av oss ville hem så vi bestämmde oss för att åka in till kista och kolla runt lite :) Köpte en jätte söt klänning, sen käkade vi middag där också :) Myspys!

Var hemma vid 8 ungefär, då var det bara att sätta på sig träningskläderna och bege sig ut för lite p-walk :D Jag är såå duktig!

Imorgon blir det jobb 07:55.17:00 sen efter det träning och sen ska jag kolla på mammas nya hus ute i örsundsbro! Sen vet jag inte vad som händer faktiskt!

Nej nu måste jag hoppa i sängen upp tidigt imorgon! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0