BIRK

Ja och idag jobbade man från halv elva till halv sex :) Cyklade hem och käkade lasagne med mamma och tord och hans barn som är på besök nu när det är lång helg :) Slängde i mig maten för att träffa malin och linn :) hade väldigt kul! haha

Gick in på ica och köpte lite frukost och sen begav vi oss hem, så nu sitter jag och molle vid datorn och myser :) Ska upp vid halv nio imorgon eftersom att jag ska jobba 10-16, men mycket bra betalt, det är ju röd dag imorgon så det är 100 % OB :D

På fredag ska vi till södertälje och ha kosreunoin hos linus :D Ska bli jätte kul att träffa alla igen!

Nej nu ska jag duscha sen sova så jag orkar upp imorgon!

Natti natti!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0