Utekväll och jobb, ingen bra kombination ;)

Ursäkta för att jag inte har uppdaterat min blogg men min dator har inte velat som jag har velat så, men nu sitter jag vid jobbets dator, så då kan man passa på att skriva några rader :)

Igår var jag och linda ute i Uppsala på BJ, det var så kul! Riktgit bra ställe detdär, skulle ju sova hos ragget men han somnade, så vi hittade en annan sovplats ;) haha linda du vet var! haha

Var "hemma" från krogen vid fyra, hoppade i säng vid kanske halv fem och så blev man väckt klockan åtta av dissarn! ;) haha Sen var det bara att sätta sig på bussen och bege sig hemåt till bålsta, inge kul att åka buss dagen efter, men det gick faktiskt bra :)

När jag kom hem åt jag tacos och drack massa kaffe! Mums. Sen var man tvungen att hoppa in i duschen för att börja fixa sig för jobb. Kul kul!

Så nu sitter man här en timme tidigare eftersom attg UL:s bussar går så otroligt ofta på helgerna, men har iaf hunnit käka lite middag och så nu. Slutar vid 21:15 då blir det raka vägen hem och slänga sig i soffan! :)

Imorgon ska jag förmodligen träna innan jobbet, första gången på 2,5 vecka, så det ska bli riktigt skönt faktiskt :) Börjar 17:00 imorgon och slutar 21:15.
Jobbar ända fram tills jag åker nu, dvs till onsdag, kollade vädret i Barcelona och det är 15 garder och sol! Lovely :)

Bilder från igår lägger jag upp när jag kommer hem om jag orkar :)

Nej nu ska jag sätta mig i massage stolen och njuta innan jobbet :)

Ha en super bra lördag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0