UNDERBART!

Hej pa er alliopa! :) da var man i Barcelona da! Helt sjukt varmt och super fina boys ;) haha Vi bor pa ett hotell som ligger jatte centralt. Har gangavstand till turistgatorna, mycket folk 24/7. Vi kom fram till Barcelona i onsdags natt, var framme vid 1 pa natten! Gick upp ganska tidigt igar och kollat runt lite, gick pa deras kanda marknad, dar fanns det allt ni kan tanka er! Allt fran frukt- fartestiklar! haha Har en massa bilder pa allt gott dar i fran ;) haha
Efter det gick vi ner till stranden och bara njot av att man verkligen var framme! Sen gick vi till en Irlandsk bar och tog oss en ol och kollade pa folk. Traffade en tjej som jobbade dar, och hon gav lite tips om saker och ting om man ville jobba har, sa jag fick en hemsida som jag skulle kolla pa, ska fasiken dra ner och bara jobba och leva livet ett tag tror jag! Kanns som att man maste gora saker innan man blir for gammal!
Nar vi satt pa stranden sa kom det en gubbe pa en cykel, vi reagerade pa honom eftersom att han inte hade nagon troja men sen nar vi tittade extra noga sa var han spritt sprangande NAKEN! jag holl pa att skratta ihjal mig! :D

Idag har vi varit och kollat pa Barcelonas fotbolls arena, Camp Nou, sa maffigt alltsa! Kakde lite lunch och gick vidare ner till marknaden och kopte glass och satte oss i solen! :)

Vi har ett super mysigt stalle dar vi ater frukost, satt ute i morse och drack kaffe och at en croissant! Da kanner man verkligen att man ar utomlands!

Nej nu ska jag upp och duscha och spela lite kort!

Ikvall blir det kanske att vi gar pa fotbollsmatch eller sportbar! :)

Hoppas att allt ar super i Sverige!

Skriver mer senare eller imorgon! :)

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0