Tillbaks till verkligheten, som bjuder på snö och kyla!

Då var man hemma i Sverige igen..Inte riktigt det vädret man är van vid eller det man hoppats på. Hörde ju senast i lördags att det var sol och 10 grader varmt, men inte när jag kommer hem inte, då ska det snöa och bli minusgrader! Jag vill ha 20 grader och sol, så som vi hade i Barcelona! Men det kommer nog snart ska vi se! :D

Igår blev det en lång resdag, vi började klockan tolv på dagen och var hemma vid halv tolv inatt! Så man var rätt slut. Resan hem gick bra, men var rätt rädd när vi skulle landa, det skakade hur mycket som helst och så började de att låta och planet började åka snabbare, så jag tog tag i pappas hand och blundade! Då var jag rätt rädd faktiskt, tror att pappa blev rätt skakig också, men eftersom att han är äldre så måste han visa lugn så att jag och rebecca inte blir hysteriska! Men vi landade iaf till slut :)

Jag kommer sakna Barcelona, alla roliga och trevliga människor, marknaden, solen och värmen! Det var en under bar resa, skönt att få umgås med pappa! Tack så mycket för resan pappa, Jag älskar dig!

Nu är jag ledig idag sen blir det jobb ända fram till lördag, så det blir inte utgång denna helg heller, så det får bli nästa helg :D Är sugen på att parta nu, blev ju inte så mycket festande där nere när pappa var med, men jag kan lova er att det hade det blivit om jag åkt med tjejerna ;) haha

Har lagt upp några bilder på Facebook nu, så där kan ni se lite vad jag har gjort, tog över 400 bilder så alla lägger jag inte upp! haha

Nu ska jag duscha och sen kolla på någon film. Ikväll blir det förmodligen träning!

Lägger upp lite bilder här på bloggen också! :)

Puss på er!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0