Tålamod!

Nu vill jag bli frisk! Är så sjukt trött på dethär! Orkar inte ligga hemma en dag till får panik. Och inatt kunde jag inte sova, har legat och svettats hela natten...Men som sagt man får väl ha tålamod och bara ligga här och ta det lugnt, men det kännes helt menislöst när man inte känner att det går mot något bättre. Jag vill kunna vara ute och träffa kompisar och massa roliga saker, tror att jag har slagit rekord i att se på mest filmer på kortast tid! haha

Och tror inte att jag kan jobba på torsdag heller! :( Hoppas bara att jag är frisk tills jag åker till Barcelona! Eller rättare sagt jag MÅSTE bli frisk tills dess!

Nu ska jag se på twilgt new moon!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

sweet :)

2010-03-06 @ 11:30:29
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0