Söndag+abonnemang=skit!

Så var det söndag, och det är alltid lika tråkigt med söndagar, det känns så meningslöst att göra någonting eftersom att man ska jobba dagen efter. Så då sitter man bara hemma och fördriver tiden. Idag följde jag med mamma och handlade lite grann, köpte en ny väska som är väldigt nödvändigt, alla mina har gått sönder. Sen åkte vi förbi moster en snabbis och hälsade på :)

Kom hem för ett tag sen, betalde nyss min mobilräkning, jippie! HATAR TELENOR som bara lägger på mera kostander varenda månad! Har ringt och klagat 1000 gånger och dom säger att dom ska ta bort vissa saker som tillkommer men det verkar inte gå så bra för dom, så fort det går att låsa upp abonnemanget så kommer jag göra det! Kostar ju hur mycket som helst, när jag hade comviq så betalde jag MAX 150 kronor i månaden, och nu är man uppe i 300! Usch blir bara irreterad när jag tänker på det!

Ska snart äta kycklingsfilégryta, Mumma! Ikväll vet jag inte vad som händer, jag vill sola. Måste få lite färg nu igen :) Blir väl någon film till kvällen, kanske går någon bra på tv ikväll :)

Imorgon blir det jobb för första gången på hela 2 veckor! Ska bli riktigt roligt faktiskt, träffa lite folk :) Börjar 10 och slutar sju, efter det ska jag sola sen vet jag inte vad som händer! Hoppas på en trevlig överaskning ;) haha

Och dagarna blir färre, för varje dag som går så är det mycket närmare tills jag åker härifrån! :D ni anar inte hur skönt det ska bli att komma bort! :)

Nu ska jag duka! ha en trevlig kväll tillsammans! :)

Puss och kram!



Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0