Sol sol sol! :)

Vilket väder det har varit idag och massa snö har smälts bort! :) detta tycker vi om! Det var riktigt varmt ute idag också. Igår träffade jag linda på kvällen och vi hyrde film, tog bussen till pappa och bara tog det lugnt hela kvällen/natten. Tiden visst bara flög igen, så innan vi gick och la oss så kollade jag på klockan och då var den halv 4 ;) haha Men roligt hade vi!

Vaknade vid ett idag av ett sms från en viss person :) sen hämtade mamma oss och vi åkte till återvinningscentralen för hon skulle slänga lite saker! Släppte av linda och hämtade upp syster, åkte hem och åt lite lunch. Sen blev jag och mamma rastlösa så vi tog oss en lång promenad, riktigt skönt!

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske bio med linda ska i så fall se Shutter Island, usch! sedan sitta på ett tåg hem mitt i natten är inte heller e höjdare och speciellt inte när man just sätt en skräckis! eller så är jag bara  hemma och vilar innför en hård arbetsvecka?...måste fatta ett viktigt beslut! haha

Imorgon vet jag inte vad som händer, syster frågade om jag vill träna afrodans imorgon, men jag är tveksam till det, vill inte träna för tätt inpå eftersom att jag varit sjuk. Men jag går förmodligen ut och går :) så att man får lite träning iaf!

Nu ska vi snart käka spaghetti och köttfärsås sen om jag inte åker in till stan så blir det melodifestivalen med mamma muu! :)

Jag har kollat på alla mina bilder från Kos nu hela veckan varje dag, och jag längtar tillbaka så mycket! Tur att vi ska dit i år igen! hahaha :D bästa resan som någonsin gjorts kan jag säga!
Sen vill jag tillbaka till Gbg och så vill jag åka på kryssning, det är mycket saker man vill göra! Får ta allt detta till våren :)

Nu ska jag hjälpa mamma med maten om jag orkar eller så sitter jag bara kvar här och ruttnar! ;) haha

Ha en bra lördag everybody! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0