Pluggipluggplugg! :)

Är helt slut idag, började 07:55 imorse och slutade egentligen vid fem, men självklart var det en kund som strulade så jag fick jobba över lite grann, men det gjorde ingenting för jag skulle ändå möta pappa vid halv sex, för vi skulle ha sällskap hem!
Vi gick hem och pappa började tjata om mitt körkort, och jag vet att han har rätt och just när han sa det sista ordet om körkortet så blev jag skit taggad, så nu ska jag ladda ner det programmet och göra alla test, sen på måndag ska jag boka teori och uppkörning :D Lovely! Nu är jag på gång mina vänner! :)

Imorgon får jag ÄNTLIGEN sovmorgon, börjar inte förns halv elva och så slutar jag halv sju! Imorgon ska jag förmodligen sova hos linda, vi ska ha mys och filmkväll :) Har fått så mycket nya och bra filmer på jobbet och så är det ju så billigt att hyra hos oss! ;)

Nu ska jag käka lite mat och sen blir det till att plugga :) Jag vill verkligen ha mitt körkort nu! Nu när våren kommer tänk vad skönt att ha bil då! haha

Nej nu ska jag äta :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0