Packa, hämta ut mina kläder och beställa mer kläder!

Så var det tisdag igen, började jobba imorse vid åtta, mådde piss så gick hem vid elva! Tog taxi hem eftersom att jag är så rik och oberoende av mina pengar! haha Nej så är det faktiskt inte! :)
När jag kom hem somnade jag på soffan på mindre än två minuter, svullna ögon och svullen hals, ja ni kan ju tänka er själva hur det ser ut ;)

Idag kom också resten av mina HM kläder som jag ska hämta ut sen, min efterlängtade klänning, blir nog så att jag tar med den till Barca! :) Äntligen så kommer alla mina kläder till använding, jag bor just nu i mina jobbkläder, inte allt för attraktivt, men men. Så ska bli skönt att äntligen få klä sig som en människa :) haha

Har ju inte växlat några pengar, pratade lite med pappa angående det och han sa att det inte behövdes växla sådär mycket pengar, eftersom att han bjussar på resan :) Nu låter det som jag är världsbortskämd men icke sa nicke jag får jobba och slita för att klara mig på egen hand :)

Fick hem nya HM katalogen idag, fina saker? JAA! så när jag kommer från barcelona blir det till att beställa mer kläder, beroende på hur ekonomin ser ut, måste spara eftersom att vi brudar kanske beger oss till Örebro den 3 april och festar gärnet från fredag till söndag :) sen måste jag bara spara med tanke på Kos resan och Thailands resan!
Men det går faktiskt bra att spara! :)

Ikväll ska jag packa och fixa och dona! Får ju bara ha 10 kg i bagaget så måste prioritera vad man ska ha med sig, och sen får man ju tänka på att man förmodligen shoppar en del där nere, och det är ju bra då om man får med sig det hem :)haha

Nej nu ska jag glo på tv och kanske sova ett tag!

Ha en trevlig eftermiddag/kväll! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0