Nej, nej, nej, nej, nej och ännu ett nej!

Jag blir så trött på dethär! Som ni alla vet så har jag legat sjuk i två veckor och blev frisk för snart en vecka sedan, men självklart nu så har det onda i halsen kommit tillbaka, och jag ska till läkaren nu halv tre. Slutade jobbet för en halvtimme sen så jag väntar på jobbet tills jag ska gå till vårdcentralen. Om jag inte får pencilin eller något sånt så vet jag inte vad jag gör!
Åker ju till Barcelona på onsdag, inte så jätte kul att vara sjuk då!
Får hoppas att det går bra och att jag INTE blir sjuk igen!

När jag kommer hem ska jag se på film och kasta mig i soffan! :)

Längtar tills onsdag, ska ta med massa vårkläder! Gillart? Yes!

Nej nu ska jag käka lunch innan jag beger mig till läkaren. :)

Men skriver mera senare :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0