Lördag!

Så var det lördag igen gott folk. trevligt trevligt, idag hade jag världens längsta sovmorgon eftersom att jag börjar jobba vid fem, så jag behövde inte ställa någon klocka igår kväll när jag gick och la mig. Jag kände för att sova riktigt länge, men som vanligt så vaknar man halv nio SUPER PIGG! Jag fattar inte hur det kan bli så, när man ska upp och jobba vid sju så är man hur trött som helst när klockan ringer och man vill bara ligga kvar i sängen och snosa! Men när man inte behöver gå upp någon speciell tid då ni, då vaknar man så tidigt som möjligt och man kan inte somna om! Jippie säger jag bara. Så det var bara till och kliva upp, satte på en film som jag hyrde igår, Äntligen midsommar hette den, haha klockren film, allting går liksom fel! :D

Börjar jobba klockan fem idag tills stängning, så man är väl hemma vid kvart i elva, funderar på att gå ut på Rilles ikväll är ju ändå ledig imorgon! :D

Det var så roligt att jobba igår, började vid halv elva och slutade halv sju. Så mycket trevligt och roligt folk var det igår, jag tror inte att kunderna tänker på det men vissa kunder gör ens dag mycket mycket bättre! :) Så puss på er alla glada Påskkunder! :D Haha
Idag har vi föresten special pris på godis eftersom att det är påsk, det kostar bara 4,90 kr/kg så passa på mina vänner, vi har också mycket större påsar ;) haha

Nu har jag duschat precis och ska sätta mig och plugga till mitt körkort! :)

Hoppas att ni får en underbar lördag!

Pussochkram/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0