Jobb och solning!

Idag började jag klockan tio, ganska skönt med sovmorgon, trodde dock att jag skulle vara dödstrött, men det gick riktigt bra att komma upp :) Kändes hur konstigt som helst att sminka mig imorse, har inte gjort det på två veckor, nästan så att jag glömt hur man gör ;)
När jag kom till jobbet så var det rätt lugnt, inte så mycket folk, men det droppade in flera under dagen :) Slutade vid sju, mötte upp mamma vid solariet och solade i tjugo minuter. Måste ju få lite färg :)

Imorgon börjar jag kvart i åtta till ett, sen ska jag hem och fixa mig lite sen bär det av till uppsala för en liten visit :) Får se vad som händer, kanske lte öl och popcorn ;) hahahaha!

På onsdag är jag ledig så då får vi se vad som händer, kanske shoppa lite :) nej jag ska spara pengar så inget shoppande!

Jag som trodde att mina kläder som jag beställt skulle komma idag men inte de, så får hoppas på att dom kommer imorgon :)

Ikväll ska jag inte göra någonting, ska snart sova så att jag orkar upp imorgon :) och duscha ska jag göra!

Ha en trevlig kväll :)

Puss och kram!


Längtar tillbaka, världens bästa dag!
Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kort seppi är ;)

2010-03-12 @ 17:58:27
URL: http://elagman.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahahah skoja inte ;)

2010-03-13 @ 15:30:51
Postat av: Sepideh

Här kommer jag och försvarar mig haha jag gick ner lite för att ni bakom skulle synas. så mina knän är böjda om jag får lov o säga det haha

2010-03-15 @ 01:56:39
URL: http://itcanonlybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0