Jag älskar ipren och lön!

Så var det ännu en ny dag på jobbet, började kvart i åtta imorse och skulle slutat klockan 13:00 men jag fick jobba över två och en halv timme på golvet, plocka upp massa varor! Det gick bra, men sen kom huvudvärken. Köpte med mig ägg och bacon och sen tog jag mig en promenad hem, så lite träning blir det. Man kan inte träna med huvudvärk! 

Imorgon skulle jag jobba från 07:55.17:00 men nathalie på jobbet ville byta så jag jobbar 10:00-19:00 istället! Så skönt med sovmorgon och om det inte regnar eller snöar imorgon så tar jag mina små ben och går till jobbet :)

Just nu har jag sprängande huvudvärk så jag har tryckt i mig lite alvedon och ipren så om några minuter hoppas jag att det släpper lite, tänk vad en liten tablett kan göra :)

Skulle egentligen träffat min molle idag på en fick men fick ju som sagt jobba över, det är så kul när man jobbar om varandra hela tiden, det är så med alla, om man själv är ledig så jobbar dom andra eller tvärtom!

Sen idag fick jag min lönespec! Överaskning nummer två, trodde jag skulle få mindre i lön denna månad eftersom att jag var sjuk i två veckor i februari, men nejnej :) Här slår vi på storlön! :D haha Så skönt, och allt åker in på sparkontot! Eftersom att jag ska utomlands och jobba! Då måste man spara pengar!

Saknar barcelona också, vill tillbaka till värmen. Fast ganska bra med regn nu så kanske snön försvinner iaf :)

Nej nu ska jag laga lite food! Blir kycklinggryta och ris, Namnam!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0