Idag mår man som man förtjänar säger jag bara!

Ojojoj vilken dag det var igår. Hela dagen var lugn, innan det var dags att bege sig till jobbet. Pratade med linda innan och helt plötsligt blev vi super sugna på att gå ut och festa lite! Det jobbigamed det var att jag stängde så var inte hemma förns halv elva, och på jobbet sa dom att det var rekommenderat 30 år på Rilles, då kändes det väl inte lika kul längre och vi visste inte om vi skulle komma in då. Men vi bestämde oss för att prova iaf, så när jag kom hem var det bara till att fixa sig fort som tusan och sen gick vi tvärsöver gatan till Rilles vid halv tolv, och vi kom in lätt som en plätt! :)
Mycket roligt folk var det ute igår! Och alla som var där hade självklart varit på Ica innan så dom trodde inte att jag skulle vara ute. Haha

Började kvällen med en shot och sen blev det yttligare en shot, tyvärr blev det teuqila :/ smakade skit men fortsatte att drick mer under kvällens gång, annars brukar jag ha en gräns som säger att nu är räcker det nu är det en perfekt fylla, men denna gräns fanns tydligen inte igår...Dansade hela kvällen till så sjukt bra musik! Sen var det dags att pallra sig hem och det var då denna underbara Teuqila shot slog till. PANG sa det och jag blev full som en kastrull!

Så när jag kom hem fick jag ut det mesta från mitt system och försökte lägga mig i sängen och blunda men allt snurrade så jag låg och kisade och spydde om vartannat! Jävligt trevligt! Men kul hade jag på kvällen iaf! :D hahaha

Så idag när jag vaknade var jag inte sådär överdrivet pigg inte. Sov till halv tre sen har jag bara slappat. Tills mamma ringde och lurade ut mig och syster på en vandring i skogen, gissa vad vi såg? typ 100 vildsvin och skrek och grymtade! Usch vad rädd jag och rebecca blev så vi började springa och mamma dog av skratt! haha

Nu har jag käkat lite middag och ikväll blir det bara att mysa framför tv:n och imorgon väntas det jobb 07:45-13:00

Nej nu ska jag duscha så att jag blir lite piggare! :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0