Hej Barcelona! :)

Nu är det inte långt kvar mina vänner, har snart packar klart allting :) Väntar mer på att klockan ska bli två så att tåget tar oss in till stan, därifrån åker vi flygbuss till Skavsta. Planet lyfter runt 20:00 tiden. Är nere ganska sent inatt, så imorgon blir det första rundturen runt stan :) Ska ta mycket bilder så att ni får se vad jag har för mig och vart jag håller hus :D haha

Hoppas på en riktigt bra och rolig resa nu, synd att vi inte kunde se någon fotbollsmatch, se Barcelona spela live, men icke! Men det går nog bra iaf, vi ska iaf kolla på fotbollsstadion, kanske inte lika maffig utan allt folk men men :)

Nej nu måste jag fixa det sista så att jag hinner med allt som ska fixas :)

Ha det super bra här hemma i Sverige, och sakna mig inte allt för mycket! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0