Fredag

Och så var det fredag igen, dagarna bara flyger förbi och jag gör absolut ingenting :) Meningslöst? jaaaa! Jag vill gå ut och festa! är så sugen på det, men det får vänta tills nästa helg :)

Imorgon ska jag till jimmy som fyller 20 år, ska käka smörgåstårta och fira lite :) Han blir en stor kille nu! Snart är man själv 20 år, om ja 9 månader haha.

Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på let´s dance, kanske träffa linda eller något trevligt. Saknar min Molle! massor, måste träffa henne snart innan jag får molleabstinens! ;) haha Hon som har blivit moster och allt, hon kommer bli världens bästa moster, iaf tills min syster får barn, då blir jag det ;) haha

Just nu kollar jag på Mamma mia och dricker lite kaffe :) Ska snart trycka i mig lite medicin så att jag känner mig ännu bättre. Min chef gav mig ett tips att jag ska skölja näsan med saltvatten, får prova det men vet inte hur det ska gå, hur man får inte det i näsan, sen att det kommer upp i munnen igen kanske inte är så fräscht! haha men man måste iaf försöka :)

Såg igår på nyheterna att våren är påväg, iaf till malmö, är ganska kritisk på att våren kommer komma till lilla Bålsta inom kort, om man tittar ut så är det som att på nordpolen! Blää, är så otroligt trött på detta väder, och det är jag garanterat INTE ensam om! Så kom igen nu SMHI, ge oss bra nyheter om vädret nu! :)

Nej mina vänner nu ska jag se klart på filmen och dricka upp mitt kaffe! :)

Ha en super bra fredag tillsammans!

Juste har en fråga, om det är någon som vet hur man lägger upp en låt på bloggen så får ni gärna skriva till mig och berätta det! Tack på förhand! :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: malin

miss u too hun! hon e världens finaste bebis:D blir förmodligen en Elsa, ifall mia får besätmma iaf :D skaffa comviq½½!!! puss

2010-03-05 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0