En bra överaskning!

Som ni alla vet har jag legat hemma sen förra måndagen och mått rent ut sagt skit. Imorse mådde jag faktiskt bättre trodde att det var på väg mot bättringsvägen, men så fort jag ansträngde mig lite så blev det bara värre. Så får väl ligga hemma och bara ta det lugnt som vanligt.

En glad överaskning var att jag fick en kanon lön, hade inte räknat med det! Och nu blir det till att spara massa pengar, hade även kvar 4000 från förra lönen så det känns super bra. Pluss att jag fick ett nytt schema på jobbet. Fick massa tider nu i mars! :) så bra.

En mindre glad överaskning är detta äckliga snöoväder, alla ute i trafiken kör i 30 vilket jag tycker är väldigt smart och bra gjort av bålstas invånare :) Rätt lätt att fastna i denna snön, det kan mammsen tillägga! :D haha

Nej nu ska jag och syster se på A walk too remember! En helt underbar film! :)

Hoppas att jag blir frisk snart!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0