Drömkåken! ;)

Haha finns det en roligare film än drömkåken? herregud, man skrattar ihjäl sig! :D Susanne reuter och björn shifs tillsammans, ja då finns det ju bara ett ord, GALET!

Idag är första dagen som jag har kännt mig ganska bra faktiskt, hoppas att det håller i sig nu och att det blir mycket bättre :) Men ska iaf bara vara hemma i helgen och ta det lugnt, vill gå ut men det får vänta! :)

Jag längtar efter mina nya kläder som ska komma, förhoppningsvis kommer dom imorgon annars kommer dom på måndag. Då får jag hämta ut som på jobbet, när jag jobbar.

Eftersom att det inte blir utgång i helgen så vet jag inte vad som händer, antingen bara ligga hemma eller kanske träffa någon kompis och ha myskväll. får se vad helgen bjuder på! Får hoppas att den inte bjuder på mer snö iaf!

Ska hämta ut mitt pass också snart, eftersom att jag snart åker utomlands! Längtar så mycket efter värmen!

Nej nu ska jag fortsätta se på filmen sen ska jag duscha! :)

Får ångest av att vara sjuk, känns som att man lägger på sig 1000 kilo, även fast man inte äter mycket alls, jag vill träna nu, får panik!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0