Beställt en massa kläder!

Idag har jag beställt massa nya vår/sommar och fest kläder! :D Blev två festlänningar från Nelly och 12 andra plagg från HM :) och jag fick alla kläder från HM för 1091,50 kan det bli bättre? det är ändå 12 plagg! Blev riktigt glad där faktiskt. Måste ju inskaffa lite nu innan man åker till Barca! ;) även fast man kan shoppa där också! Men har man varit duktig och jobbat så tycker jag att man ska få spendera lite pengar iaf! Har mycket kvar som nu åker in på sparkontot! :) Kan vara en duktig tjej också! haha

Imorgon blir det heller inget jobb eftersom att jag mår som jag mår. Men nu känner jag äntligen att jag är på bättringsvägen! Så det ska förhoppningsvis gå bra att jobba på måndag :)

Snart kommer mormor hit på ett litet besök, får se om hon stannar kvar tills imorgon :)

Igår pratade jag med världens bästa Mia och peter! saknar dom så otroligt mycket, så det kändes jätte bra att prata med dom, vi pratade om allt och ingenting :) Man blir så glad av dom, dom är som min andra familj och dom betyder väldigt mycket för mig och det kommer dom ALLTID att göra, vad som än händer!

Nej nu ska ni få se lite bilder på det jag har beställt :)

Puss!



Några av de plagg jag beställde från HM (vissa är dock inte i rätt färger)



Dessa två är från Nelly, och båda är svarta!

Kommentarer
Postat av: malin

hahah ditt mongo, du och kläder:D



bli frisk snart så vi kan ses!! <3

2010-03-04 @ 10:40:09
Postat av: Alexandra

Haha ja :D men jag fick en kanon lön så då kände jag att jag kunde köpa lite kläder, och resten åker in på sparkontot :) Jag känner att jag börjar bli bättre, så vi kan förhoppningsvis ses nästa vecka! :) <3<3

2010-03-04 @ 11:04:08
Postat av: alexandra

Hahah ja jag vet, men jag fick en sån bra lön så då könde jag att jag kunde bränna lite pengar ;) haha Men nu är det massor på sparkontot ;) haha

Ja men vi kan förhoppningsvis ses nästa vecka! :D <3

2010-03-04 @ 13:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0