20 grader och sol!

Oj vilket vader vi har har nere! Nar vi kollade hur vadret skulle bli sa stod det att det skulle vara monligt och regna, men det stammde ju inte alls overens med det vadret vi har :) Underbart!

Igar var vi ute och at pa en Italiensk restaurang, jag och syster at en calzone och pappa tog nagot kott! haha Bra mat men mindre bra service! Efter maten gick vi runt pa stan och umgicks och kollade pa massa folk. Det finns sa konstiga manniskor sa man vet inte riktigt vart man ska kolla! :D haha
Vi var hemma vid elva tror jag, var sa trotta efter dagens vandringar sa vi gick till hotellet och spelade kort och at chirre! ;)

Imorse rakade vi forsova oss, vi sov till elva, vilket inte var sa smart, men vi var tydligen valdigt trotta! Sa det vara bara att fixa sig lite snabbt for att sedan bege sig ut och titta pa annu mer saker :) Idag har vi kollat pa La grande de Familla, en av varldens 8:onde underverk. Eller nagot sant! haha Hur stor byggnad som helst, kandes lite laskigt att vara dar, byggnaden kandes sa levande aven fast den var helt dod, dom haller pa att pa den fortfarande och den beraknas bli klar 2030! haha

Vi var ocksa pa ett akvariums museum idag, med massa hajar och olika havsdjur! Riktigt spannande, dom simmade over oss i en massa tunnlar! :)

Kom till hotellet fñr ett litet tag sen, satt pa en uteservering och tog oss en ol! :) Sa nu ska vi spela lite kort och sen ska vi hitta nagot fint stalle att ata middag pa! :) Far se vad det blir for spannande idag!

Imorgon blir det hemgang! Inte roligt alls! jag vill vara kvar! haha :D Men men..Planet lyfter vid 16:00 sa ar i sverige ca 20:00 sen maste vi ta oss hem fran Skavtsa och sen ta oss hem fran Sthlm, sa vi kanske ar hemma vid elva imorgon! Jippie! haha

Nej nu ska jag ga upp och duscha om jag vagar, rebecca kom nyss ner och sa att det var tva konstiga djur i duschen, sakert kackerlackor! Sa jag far se om jag vagar, blir nog sa att jag lanar nagon annans dusch ikvall! haha :D

Horde att det var fint vader i Sverige ocksa och att snon smalter mer och mer :) Jag gillar det jag hor! :)

Hoppas att ni far en trevlig lordags kvall :)

Lagger upp alla bilder nar jag kommer hem!

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0