2 days left and then I´m gone! :D

Och så var det bara två dagar kvar tills man anländer till värmen :) hur härligt är inte detta? Köpte nya converse idag som jag ska vadra runt i i storstaden :) Hoppas inte jag får skavsår bara.
Var ju hos läkaren idag och det var tydligen inte halsfluss, utan BARA ett virus, konstigt att halsen ser ut som den gör men men. Så det var ingen fara iaf :) Så imorgon blir det jobb öppnar 07:55 och slutar 17:00 då är det bara gärnet hem och börja packa :)

Blev en fika idag med Seppi, madde och Jenna på finkan :) fick skjuts hem sen av jenna och sen åt jag middag med mamma sen åkte jag till pappa, så nu sitter jag här :) haha ska snart duscha sen sova.

Hoppas att det är hyffsat lugnt imorgon så man slipper stressa ihjäl sig :) Gick super bra idag på jobbet iaf, fast när jag tänker efter så gör det alltid de ;) haha 

Nej nu ska jag duscha! 

Sovgott på er!

Puss! 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0