Midsommarhelgen!

Herregud vad fort tiden går, det är helt sjukt! Nu har det varit midsommar i år igen redan! Kommer ihåg när vi bokade stugorna eller när vi började prata om vad vi skulle göra, och det känns som en evighet sen och nu är midsommar över! Känns ganska tråkigt, men jag har iaf mycket att se fram emot i sommar :D Speciellt kos med tjejerna och sen min efterlängtade semester :) Sen får man se vad man hittar på, blir nog en liten trip till gbg också!

Men tillbaka till midsommar, vi firade midsommar på Härjarö jag och kanske ett tjugotal människor, vi grillade, spelade kubb, brännboll, vi drack och dansade och hade det mycket trevligt :) På kvällen gick vi vidare till ett ställe där alla var och fortsatte festandet där! :) Så det var mycket lyckat alltihopa! Dagen efter stannde vi ett tag och satt i solen och gottade oss sen begav vi oss hemåt, besökte även max och käkade lite mat, det behövdes kan jag säga! ;)

När vi kom hem somnade jag i min underbara lägenhet ett tag, sen ville jag , malin och linda göra något så vi bestämde oss för att åka till vällingby och trägga några pojkar som linda kände, blev lite drickande där med sen åkte vi hem på natten någon gång. På söndagen så solade jag hela dagen och bara njöt! :)

Sen började jag jobba igen i måndags så nu är jag ledig torsdag och fredag sen jobbar jag hela helgen!

Imorgon och på fredag ska vi till enköping på gatufesten och röja! Ska bli trevligt, hoppas på två lyckade kvällar :)

Nu sitter jag hemma hos mamma i hennes nya hus i örsundsbro och myser framför den öppnaspisen!  :) Åker hem imorgon och då blir det till att sola hela dagen :)

Nej nu ska jag kolla på tv sen sova!

Natti natti :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0