20 års fest och flyttdags! :)

Nämen hejsan alla glada människor:) Lite uppdatering av vad som har hänt dom senaste veckorna, jo jag har legat i halsfluss och äntligen så fick jag antibiotika, men det krävdes att vårdcentralen fick sig en liten utskällning, halsprovet visade positivt, så det var bara att ge med medicin :) Har nu äntligen blivit frisk efter att ha käkat medicin i tio dagar och bara legat hemma och jobbat typ, så nu känns allt suveränt! :) haha

Igår var det 20 årsfest för mina fina tjejer Tessan och Elenor! Slutade jobba vid halv åtta sen var det bara att åka hem och börja fixa mig, hade planerat att vara nykter eftersom att jag skulle upp halv 8 idag, men jag svek det löftet. Haha så jag drack nog liite för mycket, så nu mår jag som jag förtjänar. Men det var sjukt roligt igår, mycket roligare än att gå på rilles! ;) tror nog att många håller med mig i den frågan!

Som sagt idag flyttar jag och det ska bli så jävla underbart, och jag har en underbar lägenhet med för den delen :D Mycket fin och mysig! Så idag flyttar jag in, bara alla möbler som saknas nu och det ska jag och alla mina snälla flytthjälpare göra idag :D Så nu måste jag packa in det sista innan pappa kommer hem med släpvagnen :)

Senare idag klockan 17:00 blir det jobb, hoppas att jag mår bättre tills dess, ska hem och sova vid typ 1 :) haha

Nej nu måste jag kila! Ha en bra lördag :)

Puss
Kommentarer
Postat av: SOPHIE

Härlig bild, visste inte att du hade blogg :)! NICE

2010-06-23 @ 00:44:36
URL: http://eklofskan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahaha gullig du är! :D ja jag har ju de! :) puss

2010-06-28 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0