P-walk och kycklingsallad

Och så har hårdträningen börjat inför kos! :) haha Har en månad på mig nu, och nu jävlar. Käkar bara kyckling och sallad och dricker massa vatten och så går jag ut och går fem dagar i veckan 1 timmes promenad! :) Känner att detta kommer att gå bra :)

Har även solat idag och städat hela min lägenhet, skurat och dammat osv! Man måste ju hålla det snyggt och fräscht när man bor själv, man vet aldrig när man får besök ;) haha

Kom nyss hem från en timmes p-walk, så nu ska jag göra lite sallad och sen kolla på fotbollsmatchen, Heja spanien!:) Ska även boka tvätt tid idag! Måste verkligen tvätta, det ramlar ur kläder ur tvättkorgen! Inte bra...

Imorgon börjar jag inte förns tre, så då blir det sola på dagen om det är fint väder sen blir det träning!

Nej nu måste jag börja med maten! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0