Lördag!

Och så var det lördag igen, har solat hela dagen med molle sen trodde jag att jag skulle börja klockan fem, men det visade sig visst vara fyra, hade kollat på fel datum, så kvart över fyra ringde det från jobbet och dom undrade vart jag var. Haha så det var bara att cykla fort som fan till jobbet, 4,5 minut! De ni, inte dåligt! :)

Igår var det gatufestivalen igen, och det var grymt! :D hoffmaistro var sjukt bra! Hela kvällen var sjukt bra! :) Tog taxi hem så vi var väl hemma vid halv fem, lagade lite mat sen var det sängen som gällde!

Imorgon väntas det jobb igen och imorgon börjar jag faktiskt fem :) så jag ska sola hela dagen imorgon igen :D Och imorgon är det en månad kvar tills vi dara till kos och gör ön osäker! :D

Nej nu ska jag vara lite socil med molle och johan, sitter på balkongen och tar en cigg och snackar skit! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0