20 år, kidnappning och kryssning :D

I onsdags så smällde det! Min underbara Malin fyller 20 år på lördag så jag och två tjejkompisar bestämmde oss för att kidnappa Malin och dra på kryssning, och det blev sjuk lyckat! :) Roligaste jag gjort tror jag!
Vi hade sagt till malin att vi skulle in till stan och dricka lite med några killkompisar och festa lite. Och malin skulle egntligen jobbat onsdag och torsdag men jag ringde hennes chef och fixade så att hon var ledig, men det visste hon inte. Så vi lurade in henne till stan och drack lite grann, sen väntade vi på tunnelbanan och så smällde det, satte en skylt runt halsen och ögonbindel och en prinsesskrona på henne! Sen åkte i mot båten, hon var så rädd och det var grymt kul, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv,vi sa till henne att hon skulle hoppa fallskärm, så hon ville döda oss för hon hatar höjder!:)

Påväg mot båten fick hon lyssna på musik så att hon inte skulle höra vart vi var påväg. När vi väl var inne på båten så gick vi ut på däck och ställde oss längst fram vid räcket och tog av henna ögonbindeln, och hon började gråta, för att hon var glad men också för att hon blv lättad!;) haha
Sen började festandet, blev läggdags halv nio på morgonen, så det blev en hård natt! :)

Ska även fira henne imorgon hemma hos henne med typ 20 pers, grilla lite och sen blir det rilles :D Ser fram emot det! :D

Nu stter jag hos mamma och tord och ska dricka lite vin och mysa, ska hem sen och förbereda en sak för imorgon! :) haha

Ha det så bra!  bilder från kryssningen kommer snart;D

Juste snart bara en vecka kvar tills vi drar till kos!:D Likey likey!

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0