2 dagar kvar! :D

Nu är det bara två dagar kvar tills min semester! :D Och det ska bli så grymt skönt! Slippa jobba, slippa tänka på något annat än sig själv och bara njuta av livet! :) Har semster i två veckor, sen jobbar jag en full vecka och sen drar vi till Kos! :) Livet leker, livet leker! haha

Men än har jag inte semester, sitter på jobbet nu och har lunch, har ätit min äckliga matlåda, slutar klockan fem idag och då blir det träning igen. :) jag är så duktig, massa beröm till mig! :D Haha
Imorgon blir det också jobb, från 10-17 och sen på kvällen blir det lite grilling med nikita och patrik och några fler! :) Lite firande inför semestern, haha förlåt om jag tjatar om semestern men jag jobbar fan hela tiden, så jag är helt upp i varv för att jag ska få vara ledig :D

Nej nu ska jag snart in och jobba igen, men ha det så bra alla glada! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0