Torsdag och helt slut!

Det är redan torsdag, veckorna går så himla snabbt! Både bra och dåligt faktiskt, det känns som att man inte gör något annat än att jobba, men men. Just nu sitter jag på jobbet och äter ett päron och en banan, som sagt så har mitt nya liv börjat :)

Igår tränade jag och linda Boxning, skit kul, men jag lovar er, SÅ jobbigt! Men vi klarade det galant! :)

Nu har jag bara en och en halv timme kvar sen ska jag hem och göra klart lindas present :) Den kommer att bli så fin! :D haha

Nej nu måste jag springa in och göra mitt jobb ;) Hoppas att tiden bara flyger iväg.

Juste idag ska jag klippa mig och färga håret :D

Puss på er alla glada vintermänniskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0