Söndag!

Idag var jag och mamma först på bio, vi såg luftslottet som sprängdes, den var jätte bra :) Efter det åkte vi hem och käkade middag och sen gick vi ut och gick en lång promenad.  Skönt med träning!

Jag var ju som sagt ledig i helgen, så i fredags blev det utgång i Sthlm, vi var på ett ställe som hette grodan! Det var super kul :D Vi blev bjudna på efterfest på fridhemsplan hos två killar, men vi ville sova hemma kände vi eftersom att klockan var halv fem ca. Men dem följde med till donken där vi satt och vrämde oss. Vi råkade missa första tåget hem så vi tog kvart i sex tåget på morgonen! Lyckat, och självklart på tåget så möter jag två av mina jobbarkompisar, som är lite äldre :P och dom skulle jobba! Usch och fy, och så hade dom skvallrat för några andra på jobbet om min lilla vistelse på pendeln halv sju ;) Men kvällen var jätte rolig, så vi ska definitivt gå till gordan flera gånger :)

Igår tog jag det bara lugnt, kollade på film och sov en del :P Måste ta igen sig lite grann kan man ju tyckqa ;)

Nu sitter jag och mamma och kollar på Johan Falk sen blir det sängen. Börjar jobba imorgon igen! Hoppas på en bra arbetsvecka :D

Ha det så bra allihopa!


Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0