Underbara väder!

Vad hände med värmen som började komma fram? det var ju nästan 2 plus grader för någon vecka sen. Nej nu kommer det snöstormar och massa kyla! Usch. Det är inte konstigt att man längtar till värmen!

Idag inne i stan så gick jag och sjöng sommarlåtar och dansade soldansen, men det hjälpte tydligen inte. Folket trodde mest att jag hade problem. Men man ska aldrig ge upp hoppet! Haha

Hittade massa fint idag :D super nöjd med mina köp!

Juste, jag har kommit överfund med att jag vill börja dejta! Såna mysiga saker, som att gå på bio, gå ut och äta och lära känna varandra från början. Får väl börja flirta lite mer med kunderna på ICA ;) HAHA. Det kanske går vägen vem vet?

Imorgon ska jag jobba 07:55-17:00 älsklingspasset! ;)

På fredag blir det ett besök till Sveriges närmaste stad ENKÖPING för att träffa bästisen, ska käka lunch, gå på stan och snacka skit! Längtar :D

Nu har jag käkat lite barnmat, som då är lätt att svälja, så nu ska jag duscha och kolla på tv och sen hoppa i sängen :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

du kan gå ut på fredag i enköping också;) så kan vi ses på joar:D

2010-01-28 @ 18:06:18
URL: http://emmaidebom.devote.se
Postat av: Alexandra

Imorgon menar du? :) Haha ja det var så kul sist vi sågs på joar :D:D haha <3

2010-01-28 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0