Ska jag klippa lugg? :)

Hjälp mig, jag har ett litet problem.. Jag vill ändra mitt utseende lite grann nu, tycker att jag ser likadan ut år efter år!
Jag funderar på om jag ska klippa lugg eller om jag ska ha kvar min vanliga frisyr som består av mittbena och uppklippt!

Sen har jag ett till problem, jag tänker på om jag ska ta ut min piercing också, haha. Jag känner mig inte riktigt bekäm, men dom flesta tycker att jag passar i den. Men jag får se ska ha den ett tag till sen kanske den åker ut :)
Och så mitt i allt så känner jag att jag börjar bli sjuk, det är också riktigt kul känner jag. Speciellt när jag jobbar så mycket nu framöver! Får äta massa vitaminer och dricka te så ska det nog inte vara någon fara :)

Nej nu får det vara slut på allt gnällande tycker jag. Idag blir det jobb stänger själv idag. Så det blir väl till att sova när jag kommer hem för imorgon börjar jag kvart i tio och slutar kvart över tre, då har man iaf lite tid kvar på dagen.

Nej nu ska jag vara duktig och plugga till mitt körkort :D

Får se om jag ska gå ut och gå idag eller om jag bara ska vila så att jag inte blir sämre.

Ha en toppen lördag!

Puss


Något i den stilen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0