Sjukling!

Och så var man sjuk, trevligt. Jag har inte varit sjuk på jätte länge men nu självklart ska det väl komma när man har massa saker inbokade. Som t.ex. mitt jobb. Great!

Fick lov att jobba igår också, när man var sjuk. Fast det var bara fyra timmar och på kvällarna så är det inte så mycket kunder, så man går bara och förbreder inför stängingen. Kom hem åt lite mat, kollade tv. Försökte sova men gick inge vidare. Pappa hade en fiskekompis på besök så dom satt och sjöng och hade det trevligt. Haha

Idag ska jag bara ligga i soffan och gotta mig. Dricka massa te :D Vaknade vid ett idag så det kanske blir svårt att sova ikväll, vi får väl se :)

Jag som vill träna! Får vara inne nu tills jag blir helt frisk, sen börjar träningen igen, har blivit värsta tränings narkomanen om man jämför med förrut ;) haha Jag är duktig!

Längtar till lördag! :D

Nej nu får det bara nog på skrivandet. :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0