Onsdag!

Äntligen en ledig dag, och den spenderas hos seppi :) Kom hit igår, vi hyrde film, lagade tacos och mös! Om ett tag ska jag åka hem och möta upp linda, vi ska köpa träningsskor ;) Ska träna idag klockan 20:00 aerobics Äntligen har man kommit igång, går till och från jobbet, det ser jag som gratis motion, varför ska man egentligen ta bussen när man kan gå? egentligen?

När det blir vår ska jag köpa mig en tant cykel och börja cykla, hur skönt är inte det, det går både snabbt och smidigt :)

Har kollat runt lite angående väst Indien resan, man kan jobba på kryssningsbåt, som jag förmodligen helst vill göra, man bäddar sängar, städar, serverar osv :) Jag vill verkligen komma bort från kylan och definitivt från Bålsta!

Har också kollat Kos resor, som snart ska bokas, i år blir det två veckor :) Yes!

Imorgon börjar allvaret igen, jobba jobba jobba. 07:55-17:00

Min söta vän Linn fyllde 20 år igår :D Grattis pullan! Det firas hemma hos henne på lördag med mat och trevligt sällskap, efter det blir det utgång :) Jag jobbar lördag söndag men det får man stå ut med om man ska ha roligt! Hoppas på en trevlig helg med massa nya upplevelser på Rilles ;)

Sådärja, nu vet ni lite mer om mig och mitt otroligt spännande liv :) Om det visar sig att efter detta inlägg att jag bara har 3 BESÖKARE! Så lägger jag ner bloggen!

Haha

See you latro!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0