Minusgrader? JO TACK!

Idag blev det som sagt ett besök till Enköping, fikade först, med lisa, carro, jennifer och becca på wendys :) Sen gick vi lite i äfferer köpte en jätte söt tröja på JC :) Tänkte köpa mig ett par ljusa jeans också, men orkade inte prova så det får bli en annan gång :)

Gick sedan vidare till wickmans där vi käkade lite grann. Tillslut var det bara jag och Lisa kvar så vi satt och tog oss ännu en kaffe och pratade och planerade lite för nästa helg :) Då blir det party party! Eftersom att fisen fyller 20 år på onsdag , Grattis babe! <3

Efter det gick vi till bussen och gick in i väntsalen, och där satt det några alkisar/uteliggare, usch vad det är hemskt egentligen att se dom men ändå kan man inte låta bli att skratta lite grann när dom säger så knäppa saker! Tur att dom inte åkte med min buss kan jag säga! :P


Nu sitter jag hemma och ska käka middag med pappa och syster, blir oxfilé och potatisgratäng, mumma!

Och så är det let´s dance på tv som jag ska glo på :)

Imorgon blir det träning innan jobbet som börjar klockan 18-22:15 som alla vet så är jag alltid själv då så kom gärna och hälsa på ;) haha

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0