Måndag, ny vecka, nya möjligheter!

Ännu än ny vecka att se fram emot. Blir en hel del jobb, träning, lite shopping i sthlm osv. :)

Bokade klart Kos-resan idag, blev lite krångel som vi måste lösa! Men denna gång åker vi två veckor helt underbart! Men det är ju iförsig ett tag kvar, men innan det så blir det Barcelona :) Åker dit den 17 mars, med pappa och syster, för lite shopping och så :)

Idag skulle jag egentligen till polisen för att fixa mitt nya pass, men det sket sig, eftersom att min syster också ska fixa men hon är under 18 så hon måste ha med mamma och pappa eller deras godkännande. Men jag ska fixa det imorgon samtidigt som jag ska till banken, mycket som ska fixas!

Idag kom lönen, känns fin fint! Blir som sagt sthlm på onsdag med linda, ska investera lite vår och sommar kläder som jag har kikat på i HM-katalogen :D Fanns så mycket fint denna gång.

Ikväll blir det träning klockan 7!

Nej nu ska jag kolla på En sommar med göran och käka mat med min uppsvullna tunga ;) Lovely!

Puss sålänge! <3


Kommentarer
Postat av: jenny

fan vad komiskt, jag kollade på en sommar med göran igår :P hoppas att allt är bra med dig snygging :D <3

2010-01-25 @ 17:47:20
URL: http://jennyskogh.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hahaha den är så grymt rolig :D har sett den 5 gånger sen i lördags :D haha

Det är bara bra, hur är det själv hjärtat? :)

2010-01-26 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0