Dagarna bara flyger iväg!

Herredug, det är redan torsdag! vart tar veckorna vägen egentligen? Man hinner knappt göra någonting förutom att jobba längre.. Usch. Gick bra och snabbt på jobbet idag iaf :) Fick yttligare ett nytt schema så nu har jag massa tider igen. Mer tider ger mer pengar, så är det bara, det har blivit mitt motto :P men man får inte glömma bort att leva också :)

Och så var det ju körkortet...sitter fast nu igen, men jag måste komma ur denna lata period och börja plugga nu. Körningen sitter perfekt, så jag behöver bara plugga sen är jag där. Vad är det då som tar emot? Har tyvärr inget svar på det, jag är motiverad och jag vill verkligen ha mitt körkort nu, men jag är väl bara allmänt lat! Ska bli ändring på detta jag LOVAR! :)

Imorgon blir det Enköping som sagt :) Myspys! hoppas inte på någon snöstorm imorgon tack! :)

Får sova ut imorgon iaf, alltid skönt när man inte känner sig helt frisk.

Juste fick mina pengar av mormor idag så imorgon eller på lördag ska jag nog köpa min underbart fina pälsjacka :D den är jag värd!

Nej hörni, nu ska jag se på tv och bara gosa ner mig i soffan med en kopp kaffe :)

Ha en super bra kväll!

Juste en sak till.....GE MIG SOMMAR!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

hörrö due min lilla sockertopp sommaren kan vänta :)

2010-01-28 @ 20:38:59
URL: http://juliasofiajansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alexandra! Kul att läsa om dig därhemma :) Saknar dig!

2010-01-28 @ 20:45:36
URL: http://emeliemariaeliasson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha men du är en mer vintermänniska jullan än vad jag är :P

Har du det bra gumman? :)



Emelie: Ja man måste ju skriva lite grann iaf :D saknar dig med!:)

2010-01-28 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0